Mēs esam izvēlējušies aprakstīt vislabākās Android un iOS lietotnes, kuras ir piemērotas cilvēkiem ar miega traucējumiem.

Saskaņā ar vairākiem pētījumiem, 28% Eiropas iedzīvotājiem naktī ir grūtības aizmigt. Tas atstāj iespaidu uz nākošās dienas rezultātiem, ņemot vērā zemāku fokusa līmeni un lielāku risku nokļūt nelaimes gadījumos. Ilgtermiņā hronisks nogurums padara organismu vājāku un var nopietni ietekmēt veselību. Lai palīdzētu jums pārstrukturēt savas naktis un baudīt labu miegu, mēs esam izvēlējušies apskatīt labākās bezmaksas lietojumprogrammas, lai jūs gulētu labāk naktī un pamošanās laikā justos labāk atpūties.

Miega kvalitātes analīze un uzlabošana

Lai uzlabotu miega kvalitāti, ir svarīgi saprast, kāds ir sekmīgas atpūtas mehānisms un atklāt iespējamās problēmas. Sleep Better Runstatic sniedz saviem lietotājiem instrumentus, kas paredzēti, lai analizētu miega kvalitāti. Tiek uzskatīts, ka ritma, laika un miega cikla reģistrācija par katru nakti veic pienācīgu analīzi. Dati var tikt salīdzināti no vienas dienas uz otru ar iespēju koncentrēties uz dažiem konkrētiem punktiem, piemēram, dziļā miega posmiem, miega pārtraukumu skaitu naktī, un miega kopējo daudzumu nakts laikā.

Līdzīgi SleepBot analizē miega kvalitāti, ņemot vērā nakts laikā veiktās skaņas. Audio ieraksti ļauj viegli izveidot statistiku un grafikus, kas parāda miega ciklu tendences, miega laiku un tā tālāk. Izmantojot iegūtos rezultātus, ir iespējams aprēķināt miega deficītu un saņemt padomus, kā uzlabot nakts atpūtu. Sleepbot piedāvā arī piezīmju funkciju, kas ļauj jums komentēt katru grafiku.

Pateicoties viedajiem modinātajiem, pamostieties pilnībā atpūties

Pareiza miega priekšrocību palielināšana ietver arī attiecīgu pamošanās laiku. Uzsākt dienu ar noguruma sajūtu nav jūsu pienākums, ja zināt pareizo brīdi, kad atvērt acis.

Sleep as Android seko un nopietni analizē miega fāzes, lai aktivizētu rīta modinātāju piemērotākajā brīdī. Mērķis ir pamodināt tajā brīdī, kad persona ir nonākusi vieglā miega ciklā, kad ir vienkāršāk izkļūt no gultas. Lai noteiktu ideālu brīdi priekš pamošanās, programma analizē lietotāju kustību un elpošanu. Tiek izmantoti arī žiroskops un mikrofons, tādēļ viedtālrunis jānovieto gultā blakus spilvenam, lai šīs opcijas pienācīgi darbotos.

Līdzīgā veidā Sleep Cycle analizē skaņas, kas rodas guļot, lai noteiktu ideālu laiku priekš pamošanās. Pretstatā Sleep as Android, šī aplikācija neizmanto žiroskopu, tādējādi jūs varat turēt tālruni netālu uz galda.

Dodieties gulēt ātrāk

Došanās uz gultu agrā laikā ir patīkama, bet agra aizmigšana ir vēl labāka. Daudz ir tādu cilvēku, kuri nonākot gultā maina pozīcijas atkal un atkal, līdz beidzot aizmieg.

Ir pieejamas vairākas aplikācijas, lai pret to cīnītos. Piemēram, myNoise piedāvā skaņu bibliotēku ar atslābinošām skaņām, piemēram, lietu, vētru, vēju vai uguni. Pielāgojama visos aspektos, tā dod iespēju lietotājiem iestatīt šo skaņu intensitāti vai taimeri, ko izvēlēties kā arī to, pēc cik ilga laika skaņas jāpārtrauc, lai jūs nepamostos pēc tam, kad beidzot aizmigāt.

Tiem, kuri vēlas aizmigt, klausoties savus iecienītos māksliniekus, piemērots ir  Sleep Timer. Aplikācija ir saderīga ar iebūvēto multivides atskaņotāju, kā arī daudziem tiešsaistes pakalpojumiem, piemēram, Spotify vai YouTube. Jūs ieslēdzat taimeri, kuru jūs varat viegli pagarināt, vienkārši pakratot savu viedtālruni, un pēc tam, kad ir pagājis laiks, programma pakāpeniski samazina mūzikas skaļumu pirms tās pilnīgas apturēšanas.

Cerams jūs ieguvāt noderīgu informāciju par miega aplikācijām un kāda no tām būs jums lieliski piemērota!