Tas ir skumji, bet bieži vien taisnība, ka veselīgi pārtikas produkti mēdz maksāt vairāk nekā neveselīgas to alternatīvas. Daļa no tā ir atkarīga no tā, kā tiek ražota pārtika. Bieži vien ir lētāk ražot pārstrādātu ēdienu, jo tas ir ērtāks un šie ietaupījumi tiek nodoti patērētājiem. No otras puses, gatavotājs mājās, kurš vēlas pagatavot maltīti no nulles, var viegli tērēt vairāk par ēdiena atsevišķiem komponentiem, nekā iegādāties gatavus ēdienus vai to pašu ēdienu neorganiskās versijas. Ja jūs esat uzmanīgi un sekojat šiem padomiem, jūs atklāsiet, ka ir daži vienkārši veidi, kā atvieglot veselīgas pārtikas iegādi (frisør hårtrimmer).

Daudzi cilvēki kļūdaini domā, ka pārtikas veikalu ķēdēs produkti ir lētāki nekā modes preču alternatīvas. Tomēr, ja jūs parasti veicat kādā noteiktā mazumtirgotāju veikalā, varat izmēģināt citu vietu.

Pērciet lielā apjomā izvēlīgi

Ir veikali, kas ir lieliski piemēroti, lai atrastu labus piedāvājumus produkcijai lielos iepakojumos, bet ja jūs nevarat atļauties iegādāties šādas preces, daži pārtikas preču veikali arī pārvadā noteiktus priekšmetus lielākos daudzumos par zemāku cenu. Piemēram, Rimi iespējams atrast plašāku izvēli noteiktiem produktiem, taču Maxima veikalā ir iespējams atrast mazākus iepakojumus par izdevīgāku cenu. Pārbaudiet vienības cenu, lai noteiktu, vai cena ir tā vērta. Pirkt pārtikas produktus, kas nebojājas, piemēram, konservētas preces un graudaugus un papīra izstrādājumus vairumtirdzniecībā gandrīz vienmēr ir labāka izvēle to ilgā glabāšanas laika dēļ. Savukārt attiecībā uz tādiem priekšmetiem kā, piemēram, medikamenti bez receptes, kas, visticamāk, būs nederīgi pirms izlietosiet visus, pietiks ar iegādi mazākā apjomā.

Gatavojiet lielākā apjomā

Ēdienu gatavošana ir vairāk nekā tikai aktīva sava laika izmantošana, tas ir arī lielisks veids, kā palīdzēt jums ietaupīt. Neatkarīgi no tā, vai jūs gatavojat brokastis sev katrai nedēļas dienai vai pusdienas savai ģimenei, plānošana un sagatavošana pirms laika var novest pie mazāk stresa un labāk izprast, cik daudz pārtikas ir iespējams iegādāties. Ēdienu sagatavošanai tiešsaistē ir tūkstošiem padomu. Plānošana var nozīmēt, ka nav nepieciešams doties ārā ēst, lai izvairītos no ēdiena gatavošanas, mazāk naudas, kas iztērēta skolas pusdienām un faktiski ar vairāk laika, ko pavadīt, mielojoties ar brokastīm.

Izmantojiet piedāvājumus savai priekšrocībai

Pirms sākat pārlūkot veikalu ailes, sagatavojiet plānu. Pārbaudiet savu pārtikas preču veikala izdevumus vai tīmekļa vietni, lai atrastu kuponus un izpārdošanu. Tas ļaus vieglāk plānot ģimenes maltītes katrai nedēļai, pamatojoties uz šīm atlaidēm. Īpaša uzmanība ir jāpievērš sauso preču izpārdošanai, kas saglabāsies ilgāk. Tādiem veikaliem kā Rimi, Maxima un Mego ir papildus klienta kartes, kas ļauj gūt papildus ietaupījumus bez maksas.

Pērciet augļus un dārzeņus sezonas laikā

Uzkrājiet augļus, kad tie ir sezonā, un iesaldējiet tos, nevis pērciet saldētus augļus un dārzeņus. Ogas parasti ir daudz lētākas vasaras mēnešos reģioniem, kuros ir aukstas ziemas. Pēc tam saldētas ogas var uzturēt līdz gadam. Dārzeņus ir mazliet sarežģītāk iesaldēt, lai saglabātu to garšu un tekstūru, bet tas ir iespējams. Sīpolus, kuru sezona ir vēlu vasarā un agri rudenī, un papriku, kas ir sezonā no maija līdz oktobrim, var sasaldēt neapstrādātu un vēlāk apēst. Citus dārzeņus, piemēram, brokoļus un kabačus pirms sasaldēšanas ir ieteicams izkaltēt vai nedaudz jāapcep (vestiti puliti).

Iegādāties veselīgu pārtiku nemaz nav tik grūti vai dārgi, ja tas tiek darīts pareizi un apzinīgi. Katrs var kaut nedaudz pārdomāt savus paradumus un tos efektivizēt.